
Co to jest Digital Signage?
Digital Signage to cyfrowa dystrybucja multimedialnych treści poprzez centralnie zarządzaną sieć wyświetlaczy, którą porównać można do prywatnego kanału telewizyjnego skierowanego do wybranej grupy odbiorców przekazu audio-video.
Nośnikami przekazywanych treści mogą być tradycyjne ekrany TV, monitory LCD, plazmy, monitory CRT czy też projektory z ekranem projekcyjnym, które określane są również jako PUBLIC DISPLAYS (PD). Zarządzanie wyświetlaną treścią odbywa się poprzez serwer ( poprzez sieć LAN lub internet ).
Rozwiązania Digital Signage pozwalają na ukierunkowanie przekazu zgodnie z preferencjami grupy odbiorców, miejscem i czasem ich wyświetlania. Dzięki swojej uniwersalności system Digital Signage może być wykorzystywany zarówno w celach informacyjnych jak i marketingowych podnosząc prestiż miejsca w którym go wykorzystano oraz zwiększając zadowolenie odbiorców przekazu. Systemy digital signage, wykorzystywane są na lotniskach, punktach sprzedaży, sieciach usługowych ( np. firmy turystyczne, nieruchomości, informacja miejska, dworce, centra handlowe itp.).
Oferowane przez nas rozwiązania Digital Signage pozwalają na zaawansowane zarządzanie treścią i jej wyglądem oraz na wyświetlanie jej w dowolnym miejscu i czasie stanowiąc doskonałą alternatywę dla nudnych billboardów, plakatów czy banerów.
Główne cechy Digital Signage to:
- możliwość wykorzystania ruchomego obrazu i dźwięku,
- dowolność w dzieleniu ekranu na strefy (każda strefa może odpowiadać za inną składową przekazu (np. obraz i tekst)
- elastyczność systemu,
- całkowita kontrola nad przekazywanymi treściami i sposobem ich prezentacji,
- bardzo szeroki obszar zastosowań,
- zdecydowanie wększa skuteczność w porównaniu z klasycznymi środkami przekazu.

Poniżej przykłady zastosowań systemów Digital Signage
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |