ZADZWOŃ DO NAS
+48 32 210 22 11
0
suma: 0,00 zł do kasy
BARCO ClickShare Present C - hybrydowe spotkania

Nie ma już żadnej drogi powrotnej do dawnego trybu pracy. Oduczyliśmy się życia w ciągłym pośpiechu i nieustannej gonitwie, aby zdążyć na każde spotkanie. Jednakże, spotkania online także nie są idealnym rozwiązaniem. Zamiast korzystać sztywno z jednego albo drugiego sposobu, wybieramy trzeci, czyli spotkania hybrydowe, które pozwolą na płynne połączenie osób w sali konferencyjnej z osobami pracującymi zdalnie.

 

Korzyści



Uniwersalność

Trend BYOD (Bring Your Own Device) wymaga przede wszystkim uniwersalności stosowanych urządzeń. Użytkownicy sal konferencyjnych zazwyczaj korzystają z różnych sprzętów i narzędzi, co często wiąże się z problemami z łącznością. ClickShare daje możliwość połączenia się praktycznie z każdym dostępnym urządzeniem z oprogramowaniem iOS, Windows i Android poprzez aplikację ClickShare App lub funkcję udostępniania ekranu (Miracast, Airplay).

 
 



Hybrydowe spotkania

ClickShare Present C z powodzeniem może być używany jako samodzielny system, ale pełny potencjał zyskuje w połączeniu z zestawami wideokonferencyjnymi. Szczególnie dobrze radzi sobie w środowiskach Teams Rooms, Zoom Rooms i Webex Rooms.




Prostota zarządzania

Codziennie zarządzanie urządzeniami ClickShare jest bardzo proste, co zawdzięczamy narzędziom takim jak ClickShare Configurator czy Button Manager. Wszystkie aktualizacje możemy automatycznie przeprowadzać właśnie dzięki tym narzędziom.

Najwięcej jednak możemy zyskać wykorzystując dedykowaną platformę XMS, która daje możliwość płynnego zarządzania, monitorowania i aktualizacji całej floty urządzeń za jednym razem. Platforma XMS oferuje nam również zestaw narzędzi do analiz i pulpitów nawigacyjnych, które zapewniają wgląd w informacje o wykorzystanych narzędziach, co pozwala na optymalizację wydajności.

 
 



Bezpieczeństwo

Jako jedyne urządzenie tego typu na rynku, ClickShare posiada certyfikat ISO 27001. Certyfikat świadczy przede wszystkim o ogromie pracy, jakie włożyła firma BARCO, aby wyjść naprzeciw wszystkim cyber - niebezpieczeństwom. Przed wypuszczeniem na rynek, ClickShare został ekstremalnie przetestowany, a sam system oferuje konfigurowalne, wielowarstwowe zabezpieczenia i mechanizmy weryfikacji. Warto dodać, że zespół BARCO ciągle pracuje nad nowymi aktualizacjami, które zawsze pozwolą być o krok przez cyberprzestępcami.

Gama modeli BARCO ClickShare serii - Present C

 



Present C-10 Gen 2 (2 buttons)

Model Present C-10 Gen 2 posiada w zestawie jeden button oraz, co może się okazać kluczową informacją, wspiera dotykowe monitory i pełną interaktywność (m.in. dodawanie adnotacji, funkcja tablicy). Dedykowane jest do małych i średnich sal konferencyjnych, gdzie może przebywać do 8 osób.





Present C-10 Gen 2 (1 button)

Model Present C-10 Gen 2 posiada w zestawie jeden button oraz, co może się okazać kluczową informacją, wspiera dotykowe monitory i pełną interaktywność (m.in. dodawanie adnotacji, funkcja tablicy). Dedykowane jest do małych i średnich sal konferencyjnych, gdzie może przebywać do 8 osób.


 
 



Present C-5 Gen 2

Model Present C-5 Gen 2 najlepiej sprawdzi się w małych pokojach konferencyjnych i huddle space, gdzie przebywa nie więcej niż 5 osób. Urządzenie należy połączyć ze swoim osobistym urządzeniem za pomocą buttonu, aplikacji lub przez Miracast i przeprowadzić spotkanie. ClickShare ma roczną gwarancję, a dzięki SmartCare możemy ją rozszerzyć do 5 lat!





BUTTON

Button (przycisk) ClickShare Conference pozwala na natychmiastowy dostęp do konferencji. Wystarczy podłączyć przycisk przez port USB-C do laptopa, kliknąć… i to wszystko! Urządzenie automatycznie włączy i połączy wszystkie urządzenia peryferyjne. Dodatkowo, button oferuje inne funkcje, jak kontrolowanie kamery, zrzuty ekranu czy obsługa systemu audio.


 

*Buttony urządzeń z serii CS i CSE NIE będą kompatybilne z serią CX i odwrotnie.

 

Porównanie modeli BARCO ClickShare serii - Present C

 

C-10 Gen 2

C-5 Gen 2

Docelowe zastosowanie Małe i średnie sale konferencyjne

Małe sale konferencyjne

Ilość przycisków (buttonów) 1/2

Brak (sprzedawane oddzielnie)

Aplikacja ClickShare App (Desktop & Mobile) TAK
TAK 
Poprawione funkcjonowanie opcji wykrywania w aplikacji TAK TAK
Pełne wsparcie dla BYOD TAK TAK
Bezprzewodowa prezentacja one-click TAK TAK
Jednocześnie wyświetlane źródła na ekranie 2 1
Wsparcie dla dotyku i interaktywności  TAK -
Moderacja wyświetlanej zawartości na ekranie TAK -
Lokalny podgląd ekranu na urządzeniu osobistym TAK TAK
Digital Signage TAK TAK
Integracja z kalendarzem  TAK TAK
Bezpieczeństwo i integracja klasy korporacyjnej  TAK TAK
Centralne zarządzanie i raportowanie TAK TAK
Darmowe aktualizacje TAK TAK
SmartCare - 5 lat wsparcia serwisowego TAK TAK
Rozdzielczość wyjściowa  4K UHD 4K UHD
Złącza I/O 2 USB, LAN, HDMI 2 USB, LAN, HDMI
Więcej informacji o urządzeniach www www

 

Kluczowe różnice pomiędzy seriami

ClickShare - Conference CX

ClickShare - Present C

ClickShare - CSE i CS

Zwiększanie wydajności i efektywności
podczas spotkań wideokonferencyjnych i stacjonarnych

Zwiększenie wydajności i efektywności
podczas spotkań stacjonarnych

Zwiększenie wydajności i efektywności
podczas spotkań stacjonarnych

BYOD (Bring Your Own Device)

BYOM (Bring Your Own Meeting)

BYOD (Bring Your Own Device)

BYOD (Bring Your Own Device)

Przesyłanie treści na główny wyświetlacz
oraz na monitory (notebooków / komputerów) osób biorących udział w spotkaniu wideokonferencyjnym lub stacjonarnym

Przesyłanie treści na główny wyświetlacz (projektor lub monitor wielkoformatowy) dla osób biorących udział w spotkaniu stacjonarnym

Przesyłanie treści na główny wyświetlacz (projektor lub monitor wielkoformatowy) dla osób biorących udział w spotkaniu stacjonarnym

Interaktywna współpraca zdalna i stacjonarna

Interaktywna współpraca stacjonarna

Interaktywna współpraca stacjonarna

Ułatwienie połączenia zdalnego, współpraca z programami do wideokonferencji

---

---

Możliwość podłączenia urządzeń wspomagających wideokonferencję (USB)
np. kamerę, głośniki, mikrofony, system wideokonferencyjny, itp.

---

---

Wciągające, efektywne spotkanie

Interaktywne, efektywne spotkanie

Interaktywne, efektywne spotkanie

Bezprzewodowe, proste w użyciu

Elastyczne i przyjazne gościom rozwiązanie

Urządzenie klasy korporacyjnej: bezpieczne, z możliwością zarządzenia w chmurze

Przyciski i aplikacja dostoswane do miejsca pracy

Posiadamy status GOLD PARTNER firmy BARCO.

Jako jedna z niewielu firm, uzyskaliśmy wymagane przez producenta certyfikaty upoważniające do instalacji i wdrażania urządzeń ClickShare.

 

Dzięki współpracy z nami zyskują Państwo:

  • możliwość prezentacji urządzeń w Państwa siedzibie,
  • nasze doradztwo oparte na certyfikowanych przez BARCO szkoleniach,
  • możliwość wypożyczenia i przetestowania urządzeń,
  • możliwie najniższe ceny,
  • priorytetową obsługę zamówień,
  • wsparcie techniczne i instalacyjno-wdrożeniowe,
  • pierwszeństwo serwisowe.

 

MENU - szczegółowy opis poszczególnych modeli

 

1. Strefa BARCO ClickShare - strona główna

2. BARCO ClickShare Bar - wideokonferencje

3. BARCO ClickShare Conference CX - wideokonferencje

4. BARCO ClickShare Present C- hybrydowe spotkania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony









Sklep internetowy Shoper.pl