Nie ma już żadnej drogi powrotnej do dawnego trybu pracy. Oduczyliśmy się życia w ciągłym pośpiechu i nieustannej gonitwie, aby zdążyć na każde spotkanie. Jednakże, spotkania online także nie są idealnym rozwiązaniem. Zamiast korzystać sztywno z jednego albo drugiego sposobu, wybieramy trzeci, czyli spotkania hybrydowe, które pozwolą na płynne połączenie osób w sali konferencyjnej z osobami pracującymi zdalnie.
Korzyści |
Uniwersalność
Trend BYOD (Bring Your Own Device) wymaga przede wszystkim uniwersalności stosowanych urządzeń. Użytkownicy sal konferencyjnych zazwyczaj korzystają z różnych sprzętów i narzędzi, co często wiąże się z problemami z łącznością. ClickShare daje możliwość połączenia się praktycznie z każdym dostępnym urządzeniem z oprogramowaniem iOS, Windows i Android poprzez aplikację ClickShare App lub funkcję udostępniania ekranu (Miracast, Airplay).
Hybrydowe spotkania
ClickShare Present C z powodzeniem może być używany jako samodzielny system, ale pełny potencjał zyskuje w połączeniu z zestawami wideokonferencyjnymi. Szczególnie dobrze radzi sobie w środowiskach Teams Rooms, Zoom Rooms i Webex Rooms.
Prostota zarządzania
Codziennie zarządzanie urządzeniami ClickShare jest bardzo proste, co zawdzięczamy narzędziom takim jak ClickShare Configurator czy Button Manager. Wszystkie aktualizacje możemy automatycznie przeprowadzać właśnie dzięki tym narzędziom.
Najwięcej jednak możemy zyskać wykorzystując dedykowaną platformę XMS, która daje możliwość płynnego zarządzania, monitorowania i aktualizacji całej floty urządzeń za jednym razem. Platforma XMS oferuje nam również zestaw narzędzi do analiz i pulpitów nawigacyjnych, które zapewniają wgląd w informacje o wykorzystanych narzędziach, co pozwala na optymalizację wydajności.
Bezpieczeństwo
Jako jedyne urządzenie tego typu na rynku, ClickShare posiada certyfikat ISO 27001. Certyfikat świadczy przede wszystkim o ogromie pracy, jakie włożyła firma BARCO, aby wyjść naprzeciw wszystkim cyber - niebezpieczeństwom. Przed wypuszczeniem na rynek, ClickShare został ekstremalnie przetestowany, a sam system oferuje konfigurowalne, wielowarstwowe zabezpieczenia i mechanizmy weryfikacji. Warto dodać, że zespół BARCO ciągle pracuje nad nowymi aktualizacjami, które zawsze pozwolą być o krok przez cyberprzestępcami.
Gama modeli BARCO ClickShare serii - Present C |
Present C-10 Gen 2 (2 buttons)
Model Present C-10 Gen 2 posiada w zestawie jeden button oraz, co może się okazać kluczową informacją, wspiera dotykowe monitory i pełną interaktywność (m.in. dodawanie adnotacji, funkcja tablicy). Dedykowane jest do małych i średnich sal konferencyjnych, gdzie może przebywać do 8 osób.
Present C-10 Gen 2 (1 button)
Model Present C-10 Gen 2 posiada w zestawie jeden button oraz, co może się okazać kluczową informacją, wspiera dotykowe monitory i pełną interaktywność (m.in. dodawanie adnotacji, funkcja tablicy). Dedykowane jest do małych i średnich sal konferencyjnych, gdzie może przebywać do 8 osób.
Present C-5 Gen 2
Model Present C-5 Gen 2 najlepiej sprawdzi się w małych pokojach konferencyjnych i huddle space, gdzie przebywa nie więcej niż 5 osób. Urządzenie należy połączyć ze swoim osobistym urządzeniem za pomocą buttonu, aplikacji lub przez Miracast i przeprowadzić spotkanie. ClickShare ma roczną gwarancję, a dzięki SmartCare możemy ją rozszerzyć do 5 lat!
BUTTON
Button (przycisk) ClickShare Conference pozwala na natychmiastowy dostęp do konferencji. Wystarczy podłączyć przycisk przez port USB-C do laptopa, kliknąć… i to wszystko! Urządzenie automatycznie włączy i połączy wszystkie urządzenia peryferyjne. Dodatkowo, button oferuje inne funkcje, jak kontrolowanie kamery, zrzuty ekranu czy obsługa systemu audio.
Więcej informacji | Cena specjalna
*Buttony urządzeń z serii CS i CSE NIE będą kompatybilne z serią CX i odwrotnie.
Porównanie modeli BARCO ClickShare serii - Present C |
C-10 Gen 2 |
C-5 Gen 2 |
Docelowe zastosowanie | Małe i średnie sale konferencyjne |
Małe sale konferencyjne |
Ilość przycisków (buttonów) | 1/2 |
Brak (sprzedawane oddzielnie) |
Aplikacja ClickShare App (Desktop & Mobile) | TAK |
TAK |
Poprawione funkcjonowanie opcji wykrywania w aplikacji | TAK | TAK |
Pełne wsparcie dla BYOD | TAK | TAK |
Bezprzewodowa prezentacja one-click | TAK | TAK |
Jednocześnie wyświetlane źródła na ekranie | 2 | 1 |
Wsparcie dla dotyku i interaktywności | TAK | - |
Moderacja wyświetlanej zawartości na ekranie | TAK | - |
Lokalny podgląd ekranu na urządzeniu osobistym | TAK | TAK |
Digital Signage | TAK | TAK |
Integracja z kalendarzem | TAK | TAK |
Bezpieczeństwo i integracja klasy korporacyjnej | TAK | TAK |
Centralne zarządzanie i raportowanie | TAK | TAK |
Darmowe aktualizacje | TAK | TAK |
SmartCare - 5 lat wsparcia serwisowego | TAK | TAK |
Rozdzielczość wyjściowa | 4K UHD | 4K UHD |
Złącza I/O | 2 USB, LAN, HDMI | 2 USB, LAN, HDMI |
Więcej informacji o urządzeniach | www | www |
Kluczowe różnice pomiędzy seriami |
ClickShare - Conference CX |
ClickShare - Present C |
ClickShare - CSE i CS |
Zwiększanie wydajności i efektywności |
Zwiększenie wydajności i efektywności |
Zwiększenie wydajności i efektywności |
BYOD (Bring Your Own Device) BYOM (Bring Your Own Meeting) |
BYOD (Bring Your Own Device) |
BYOD (Bring Your Own Device) |
Przesyłanie treści na główny wyświetlacz |
Przesyłanie treści na główny wyświetlacz (projektor lub monitor wielkoformatowy) dla osób biorących udział w spotkaniu stacjonarnym |
Przesyłanie treści na główny wyświetlacz (projektor lub monitor wielkoformatowy) dla osób biorących udział w spotkaniu stacjonarnym |
Interaktywna współpraca zdalna i stacjonarna |
Interaktywna współpraca stacjonarna |
Interaktywna współpraca stacjonarna |
Ułatwienie połączenia zdalnego, współpraca z programami do wideokonferencji |
--- |
--- |
Możliwość podłączenia urządzeń wspomagających wideokonferencję (USB) |
--- |
--- |
Wciągające, efektywne spotkanie |
Interaktywne, efektywne spotkanie |
Interaktywne, efektywne spotkanie |
Bezprzewodowe, proste w użyciu |
||
Elastyczne i przyjazne gościom rozwiązanie |
||
Urządzenie klasy korporacyjnej: bezpieczne, z możliwością zarządzenia w chmurze |
||
Przyciski i aplikacja dostoswane do miejsca pracy |
Posiadamy status GOLD PARTNER firmy BARCO. Jako jedna z niewielu firm, uzyskaliśmy wymagane przez producenta certyfikaty upoważniające do instalacji i wdrażania urządzeń ClickShare.
Dzięki współpracy z nami zyskują Państwo:
|
MENU - szczegółowy opis poszczególnych modeli |
1. Strefa BARCO ClickShare - strona główna 2. BARCO ClickShare Bar - wideokonferencje 3. BARCO ClickShare Conference CX - wideokonferencje 4. BARCO ClickShare Present C- hybrydowe spotkania |