Kategorie
Producent
Przekątna
Rozdzielczość optymalna
Rodzaj panelu
Jasność [max]
Kontrast
Możliwość pracy w pionie
Szerokość ramki
Komputer OPS
Player (Android)
Player (Samsung Tizen)
Player (LG webOS)
Technologia dotyku
Ilość punktów dotyku
Monitory digital signage, znane też jako reklamowe, to monitory wielkoformatowe, które zostały przystosowane do wyświetlania treści reklamowych. Są idealnym zastępstwem dla dotychczasowej komunikacji na plakatach - przyciągają uwagę, są w świetnej jakości, ale w przeciwieństwie do klasycznych drukowanych plakatów, pozwalają na komunikacji w czasie rzeczywistym i pomagają zaoszczędzić na drukowaniu nowych materiałów, tym samym ograniczając odpady po nieaktualnych już kampaniach.
To, co przede wszystkim definiuje monitory digital signage to możliwość zarządzania treściami przez dedykowany system operacyjny, indywidualny dla każdego producenta. Dzięki temu, osoba zajmująca się udostępnianiem treści ma nad nimi pełną kontrolę z dowolnego miejsca, może je tworzyć, edytować i nimi zarządzać. Oprócz tego, ten typ monitorów musi mieć wysoką jasność i kontrast, aby prezentowane treści były zawsze wyraźne, bez względu na oświetlenie w pomieszczeniu. Dodatkowo, muszą być przystosowane do pracy nawet 24/7.