ZADZWOŃ DO NAS
+48 32 210 22 11
0
suma: 0,00 zł do kasy
BARCO ClickShare Conference CX - wideokonferencje

BARCO ClickShare Conference to seria w pełni integralnych, bezprzewodowych urządzeń, które pozwolą na rozpoczęcie wideokonferencji w zaledwie 7 sekund. Te rewolucyjne urządzenia łączą w sobie przede wszystkim prostotę i szybkość działania, co jest szczególnie ważne, gdy każda minuta jest na wagę złota. 

 

Korzyści

Poszczególne działy przedsiębiorstw mogą mieć odrębne oczekiwania wobec urządzeń i narzędzi stosowanych przy spotkaniach i konferencjach. Dział IT chciałby maksymalnie ograniczyć ilość zgłoszeń spowodowanych problemami ze sprzętem, domaga się standaryzacji całego systemu i prostego zarządzania. Użytkownicy chcą korzystać z preferowanych przez siebie, używanych na co dzień sprzętów i narzędzi, ewentualnie takich, których obsługa nie wymaga wielogodzinnych szkoleń. Natomiast dział zajmujący się projektowaniem cyfrowego miejsca pracy musi tym wymaganiom sprostać, pamiętając o wyciągnięciu z inwestycji jak największych korzyści. Na szczęście powstał ClickShare Conference CX, dzięki któremu każdy użytkownik dostanie to, czego oczekuje.




Prosta obsługa

Wiele godzin poświęconych szkoleniom personelu z obsługi nowego urządzenia to już przeszłość. ClickShare Conference CX jest bardzo intuicyjnym urządzeniem, z którym uruchomienie całego systemu konferencyjnego zajmuje zaledwie 7 sekund. To wszystko zasługa funkcji Plug&Play – wystarczy raz podpiąć urządzenia peryferyjne AV do jednostki przez USB, a przy każdym następnym spotkaniu wystarczy wpiąć do laptopa button i nacisnąć przycisk lub uruchomić aplikację. Cała reszta uruchomi się automatycznie.

 
 



Bring Your Own Device
Bring Your Own Meeting

Trend BYOD już na dobre zawładnął światem spotkań i konferencji. Pozwala użytkownikom na korzystanie z własnego sprzętu – telefonu, tabletu, laptopa z oprogramowaniem Windows, Android i Mac. ClickShare Conference CX wspiera wszystkie te urządzenia, dzięki czemu każdy pracownik czy gość może przedstawić swoje treści na głównym ekranie, co zdecydowanie wpływa na efekty każdej współpracy. Oprócz tego, ClickShare Conference CX wspiera każdą popularniejszą platformę UC&C, więc użytkownicy mogą korzystać z dowolnego narzędzia do wideokonferencji.

Możliwość korzystania z własnego sprzętu niesie ze sobą również spore korzyści finansowe – firma nie musi inwestować w dodatkowe wyposażenie sali konferencyjnej, np. laptopy.




Wielkość pomieszczenia
nie ma znaczenia

ClickShare Conference CX idealnie odnajdzie się w każdym środowisku – w niewielkich huddle rooms i w większych salach konferencyjnych. Dzięki tej elastyczności, każde spotkanie będzie bogate w doświadczenia i na pewno przyniesie oczekiwane rezultaty. Urządzenie zostało zaprojektowane w trzech modelach CX-50, CX-30 i CX-50 – tak, aby mogło znaleźć zastosowanie w każdej przestrzeni wideo – konferencyjnej.

 
 



Prostota zarządzania

Codziennie zarządzanie urządzeniami ClickShare Conference CX jest bardzo proste, co zawdzięczamy narzędziom takim jak ClickShare Configurator czy Button Manager. Wszystkie aktualizacje możemy automatycznie przeprowadzać właśnie dzięki tym narzędziom.

Najwięcej jednak możemy zyskać wykorzystując dedykowaną platformę XMS, która daje możliwość płynnego zarządzania, monitorowania i aktualizacji całej floty urządzeń za jednym razem. Platforma XMS oferuje nam również zestaw narzędzi do analiz i pulpitów nawigacyjnych, które zapewniają wgląd w informacje o wykorzystanych narzędziach, co pozwala na optymalizację wydajności.




Bezpieczeństwo

Jako jedyne urządzenie tego typu na rynku, ClickShare posiada certyfikat ISO 27001. Certyfikat świadczy przede wszystkim o ogromie pracy, jakie włożyła firma BARCO, aby wyjść naprzeciw wszystkim cyber-niebezpieczeństwom. Przed wypuszczeniem na rynek, ClickShare został ekstremalnie przetestowany, a sam system oferuje konfigurowalne, wielowarstwowe zabezpieczenia i mechanizmy weryfikacji. Warto dodać, że zespół BARCO ciągle pracuje nad nowymi aktualizacjami, które zawsze pozwolą być o krok przez cyberprzestępcami.

 

Gama modeli BARCO ClickShare serii - Conference CX




Conference CX-50 Gen 2 

Model Conference CX-50 Gen 2 to urządzenie o niesamowitym potencjale, idealnie sprawdzi się w dużych salach konferencyjnych i w pełni współpracuje z interaktywnymi wyświetlaczami. Urządzenie posiada w zestawie 2 buttony i jako jedyne urządzenie z tej serii posiada wejście HDMI.


 
 



Conference CX-30 Gen 2

Model Conference CX-30 Gen 2 posiada w zestawie już 2 buttony, oraz, co może się okazać kluczową informacją, wspiera dotykowe monitory. Dedykowane jest do małych i średnich sal konferencyjnych, gdzie może przebywać do ok. 8 osób. Urządzenie wspiera trend BYOM w stu procentach – łączy się z dowolnym komputerem / tabletem, bez względu na oprogramowanie. Pozwoli przeprowadzić wideokonferencję na dowolnym systemie UC&C.





Conference CX-20 Gen 2

Model Conference CX-20 Gen 2 najlepiej sprawdzi się w małych pokojach konferencyjnych i huddle space, gdzie przebywają nie więcej niż 3 osoby. Urządzenie należy połączyć z preferowanym narzędziem konferencyjnym, później – wystarczy tylko wpiąć button i gotowe! ClickShare ma roczną gwarancję, a dzięki SmartCare możemy ją rozszerzyć do 5 lat!


 
 



BUTTON

Button (przycisk) ClickShare Conference pozwala na natychmiastowy dostęp do konferencji. Wystarczy podłączyć przycisk przez port USB-C do laptopa, kliknąć… i to wszystko! Urządzenie automatycznie włączy i połączy wszystkie urządzenia peryferyjne. Dodatkowo, button oferuje inne funkcje, jak kontrolowanie kamery, zrzuty ekranu czy obsługa systemu audio.


 

*Buttony urządzeń z serii CS i CSE NIE będą kompatybilne z serią CX i odwrotnie.

Porównanie modeli BARCO ClickShare serii - Conference CX

 

CX-50 Gen 2

CX-30 Gen 2

CX-20 Gen 2

Docelowe zastosowanie

Sale konferencyjne

Małe i średnie sale spotkań

Małe sale spotkań

Ilość przycisków (buttonów)

2

2

1

Wsparcie dla ekranów dotykowych

TAK

TAK

NIE

Porty USB

3 x USB-A

1 x USB-C

1 x USB-A

1 x USB-C

1 x USB-A

1 x USB-C

Wejście wideo

HDMI

NIE

NIE

Obsługa urządzeń peryferyjnych

TAK

TAK

TAK

Ilość wyświetlanych źródeł na ekranie (w tym samym czasie)

2

2

1

Rozszerzenie SmartCare

(5 lat wsparcia serwisowego - LINK)

TAK

TAK

TAK

Więcej informacji o urządzeniach

www

www

www

 

Kluczowe różnice pomiędzy seriami

ClickShare - Conference CX

ClickShare - Present C

ClickShare - CSE i CS

Zwiększanie wydajności i efektywności
podczas spotkań wideokonferencyjnych i stacjonarnych

Zwiększenie wydajności i efektywności
podczas spotkań stacjonarnych

Zwiększenie wydajności i efektywności
podczas spotkań stacjonarnych

BYOD (Bring Your Own Device)

BYOM (Bring Your Own Meeting)

BYOD (Bring Your Own Device)

BYOD (Bring Your Own Device)

Przesyłanie treści na główny wyświetlacz
oraz na monitory (notebooków / komputerów) osób biorących udział w spotkaniu wideokonferencyjnym lub stacjonarnym

Przesyłanie treści na główny wyświetlacz (projektor lub monitor wielkoformatowy) dla osób biorących udział w spotkaniu stacjonarnym

Przesyłanie treści na główny wyświetlacz (projektor lub monitor wielkoformatowy) dla osób biorących udział w spotkaniu stacjonarnym

Interaktywna współpraca zdalna i stacjonarna

Interaktywna współpraca stacjonarna

Interaktywna współpraca stacjonarna

Ułatwienie połączenia zdalnego, współpraca z programami do wideokonferencji

---

---

Możliwość podłączenia urządzeń wspomagających wideokonferencję (USB)
np. kamerę, głośniki, mikrofony, system wideokonferencyjny, itp.

---

---

Wciągające, efektywne spotkanie

Interaktywne, efektywne spotkanie

Interaktywne, efektywne spotkanie

Bezprzewodowe, proste w użyciu

Elastyczne i przyjazne gościom rozwiązanie

Urządzenie klasy korporacyjnej: bezpieczne, z możliwością zarządzenia w chmurze

Przyciski i aplikacja dostoswane do miejsca pracy

Posiadamy status GOLD PARTNER firmy BARCO.

Jako jedna z niewielu firm, uzyskaliśmy wymagane przez producenta certyfikaty upoważniające do instalacji i wdrażania urządzeń ClickShare.

 

Dzięki współpracy z nami zyskują Państwo:

  • możliwość prezentacji urządzeń w Państwa siedzibie,
  • nasze doradztwo oparte na certyfikowanych przez BARCO szkoleniach,
  • możliwość wypożyczenia i przetestowania urządzeń,
  • możliwie najniższe ceny,
  • priorytetową obsługę zamówień,
  • wsparcie techniczne i instalacyjno-wdrożeniowe,
  • pierwszeństwo serwisowe.

 

MENU - szczegółowy opis poszczególnych modeli

 

1. Strefa BARCO ClickShare - strona główna

2. BARCO ClickShare Bar - wideokonferencje

3. BARCO ClickShare Conference CX - wideokonferencje

4. BARCO ClickShare Present C- hybrydowe spotkania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony









Sklep internetowy Shoper.pl