Menu
Wideokonferencja z Barco CX

 

 

Barco ClickShare Conference to seria w pełni integralnych, bezprzewodowych urządzeń, które pozwolą na rozpoczęcie wideokonferencji w zaledwie 7 sekund. Te rewolucyjne urządzenia łączą w sobie przede wszystkim prostotę i szybkość działania, co jest szczególnie ważne, gdy każda minuta jest na wagę złota.

 

Korzyści, jakie daje ClickShare

Poszczególne działy przedsiębiorstw mogą mieć odrębne oczekiwania wobec urządzeń i narzędzi stosowanych przy spotkaniach i konferencjach. Dział IT chciałby maksymalnie ograniczyć ilość zgłoszeń spowodowanych problemami ze sprzętem, domaga się standaryzacji całego systemu i prostego zarządzania. Użytkownicy chcą korzystać z preferowanych przez siebie, używanych na co dzień sprzętów i narzędzi, ewentualnie takich, których obsługa nie wymaga wielogodzinnych szkoleń. Natomiast dział zajmujący się projektowaniem cyfrowego miejsca pracy musi tym wymaganiom sprostać, pamiętając o wyciągnięciu z inwestycji jak największych korzyści. Na szczęście powstał ClickShare CX, dzięki któremu każdy użytkownik dostanie to, czego oczekiwał.

Prosta obsługa urządzeń

Wiele godzin poświęconych szkoleniom personelu z obsługi nowego urządzenia to już przeszłość. ClickShare jest bardzo intuicyjnym urządzeniem, z którym uruchomienie całego sprzętu potrzebnego do spotkania zajmuje zaledwie 7 sekund. To wszystko zasługa funkcji Plug&Play – wystarczy raz podpiąć urządzenia peryferyjne AV do jednostki przez USB, a przy każdym następnym spotkaniu wystarczy wpiąć do laptopa button i nacisnąć przycisk lub uruchomić aplikację. Cała reszta uruchomi się automatycznie.

Prostota działania urządzenia wpływa także na pracę działu IT, który nie wzywany każdorazowo do uruchomienia urządzeń, będzie mógł poświęcić cenny czas na inne projekty.

 

 

Bring Your Own Device / Bring Your Own Meeting

Trend BYOD już na dobre zawładnął światem spotkań i konferencji. Pozwala użytkownikom na korzystanie z własnego sprzętu – telefonu, tabletu, laptopa z oprogramowaniem Windows, Android i Mac. ClickShare wspiera wszystkie te urządzenia, dzięki czemu każdy pracownik czy gość może przedstawić swoje treści na głównym ekranie, co zdecydowanie wpływa na efekty każdej współpracy. Oprócz tego, ClickShare wspiera każdą popularniejszą platformę UC&C, więc każdy użytkownik będzie mógł korzystać z takiego narzędzia do wideokonferencji, na jakie będzie miał ochotę.

Możliwość korzystania z własnego sprzętu niesie ze sobą również spore korzyści finansowe – firma nie musi inwestować w dodatkowe wyposażenie sali konferencyjnej, np. laptopy.

 

Wielkość pomieszczenia nie ma znaczenia

ClickShare idealnie odnajdzie się w każdym środowisku – w niewielkich huddle rooms i w większych salach konferencyjnych. Dzięki tej elastyczności, każde spotkanie będzie bogate w doświadczenia i na pewno przyniesie oczekiwane rezultaty.

 

Łatwe zarządzanie

Codziennie zarządzanie urządzeniami ClickShare jest bardzo proste, co zawdzięczamy narzędziom takim jak ClickShare Configurator czy Button Manager. Wszystkie aktualizacje możemy automatycznie przeprowadzać właśnie dzięki tym narzędziom, ale jeśli zdecydujemy się na ręczną aktualizację to również nie będzie to problem.

Najwięcej jednak możemy zyskać wykorzystując dedykowaną platformę XMS, która daje możliwość płynnego zarządzania, monitorowania i aktualizacji całej floty urządzeń za jednym razem. Platforma XMS oferuje nam również zestaw narzędzi do analiz i pulpitów nawigacyjnych, które zapewniają wgląd w informacje o wykorzystanych narzędziach, co pozwala na przyszłościową optymalizację wydajności.

 

Bezpieczeństwo

Jako jedyne urządzenie tego typu na rynku, ClickShare posiada certyfikat ISO 27001. Certyfikat świadczy przede wszystkim o ogromie pracy, jakie włożyła firma Barco, aby wyjść naprzeciw wszystkim cyber-niebezpieczeństwom. Przed wypuszczeniem na rynek, ClickShare został ekstremalnie przetestowany, a sam system oferuje konfigurowalne, wielowarstwowe zabezpieczenia i mechanizmy weryfikacji. Warto dodać, że zespół Barco ciągle pracuje nad nowymi aktualizacjami, które zawsze pozwolą być o krok przez cyberprzestępcami.

 

 

Gama produktów CX

BARCO CX-20

Barco CX-20 najlepiej sprawdzi się w małych pokojach konferencyjnych i huddle space, gdzie przebywają nie więcej niż 3 osoby. Urządzenie należy połączyć z preferowanym narzędziem konferencyjnym, później – wystarczy tylko wpiąć button i gotowe!

BARCO CX-30

Barco CX-30 posiada w zestawie już 2 buttony, i co może się okazać kluczową informacją, wspiera dotykowe monitory. Nadaje się do małych i średnich sal konferencyjnych, gdzie może przebywać aż 8 osób. Urządzenie wspiera trend BYOM w stu procentach – łączy się z dowolnym komputerem/tabletem, bez względu na oprogramowanie.

BARCO CX-50

Barco CX-50 to urządzenie o niesamowitym potencjale, idealnie sprawdzi się w dużych salach konferencyjnych i w pełni współpracuje z interaktywnymi wyświetlaczami. Urządzenie posiada w zestawie 2 buttony i jako jedyne urządzenie z tej serii posiada wejście HDMI.

BUTTON

Button ClickShare Conference pozwala na natychmiastowy dostęp do konferencji. Wystarczy podłączyć przycisk przez USB-C do laptopa, kliknąć… i to wszystko! Urządzenie automatycznie włączy i połączy wszystkie urządzenia peryferyjne. Dodatkowo, button oferuje dodatkowe funkcje, jak kontrolowanie kamery, zrzuty ekranu czy obsługa systemu audio.

 

*Buttony urządzeń z serii CS i CSE NIE będą kompatybilne z serią CX i odwrotnie.

 

Różnice pomiędzy produktami CX

 

 

Więcej informacji o urządzeniach

 Barco ClickShare CX-20

zobacz szczegóły

 Barco ClickShare CX-30

zobacz szczegóły

 Barco ClickShare CX-50

zobacz szczegóły 

 

  

Firma UniKomp Nowe Technologie IT jest złotym partnerem marki Barco. Jako jedna z niewielu firm uzyskaliśmy odpowiednie umiejętności i certyfikaty do prezentacji produktów z serii CX. 

 

POBIERZ ULOTKĘ INFORMACYJNĄ [PDF]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl