Opis
LOGITECH TAP
Spraw, by dołączanie do spotkań wideo było proste dzięki kontrolerowi dotykowemu z funkcją udostępniania treści bezprzewodowo lub przez kabel HDMI. Ekran dotykowy zapewniający obsługę sal wideokonferencyjnych z użyciem serwisów, takich jak Google Meet™, Microsoft Teams® Rooms i Zoom Rooms™.
WDRAŻAJ ROZWIĄZANIA DO OBSŁUGI SAL KONFERENCYJNYCH Z ŁATWOŚCIĄ
Przekształć swoją przestrzeń w salę konferencyjną Google Meet™ lub Microsoft Teams® Rooms w systemie Windows® za sprawą ekranu Logitech Tap. Zapewnij możliwość dołączania jednym dotykiem, integracji kalendarza, łatwego udostępniania treści oraz spójnych wrażeń ze spotkań we wszystkich salach.
ROZWIĄZANIA DO SAL KONFERENCYJNYCH Z EKRANEM LOGITECH TAP
Sale wideokonferencyjne wyposażone w ekran Logitech Tap umożliwiają integrację kalendarza, korzystanie z funkcji dołączania jednym dotknięciem, natychmiastowe udostępnianie zawartości oraz ciągłą gotowość do pracy. Zestaw rozwiązań Logitech do sal konferencyjnych jest wstępnie skonfigurowany i wyposażony w oprogramowanie firmy Google, Microsoft lub Zoom zoptymalizowane pod kątem pomieszczenia oraz zawiera wszystkie potrzebne urządzenia: ekran dotykowy Tap, kamerę konferencyjną Logitech, okablowanie klasy biznesowej oraz minikomputer PC lub wbudowane urządzenie komputerowe.
Google Workspace
Microsoft Teams
Zoom Rooms
ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
Wygodna obsługa
Dzięki eleganckiemu wyglądowi, cichej pracy i czujnikowi ruchu gwarantującym stałą gotowość do pracy, Tap umożliwia łatwe i wygodne prowadzenie spotkań online.
Kontrola nad okablowaniem
Możliwość prowadzenia kabli z tyłu lub od dołu: system eliminacji naprężeń i mechanizmy przytrzymujące połączenia w miejscu.
Wiele rodzajów uchwytów
Dostępne uchwyty stołowe i uchwyty z podwyższeniem pasują do standardowych przelotek i umożliwiają obrót o 180°, co poprawia widoczność i zwiększa wygodę. Uchwyt ścienny pozwala zaoszczędzić miejsce w małych pomieszczeniach.
INSTALACJA BEZ BAŁAGANU
Elastyczne okablowanie pozwala na ustawienie ekranu Tap w pobliżu uczestników w celu zapewnienia wygodnej obsługi, natomiast komputer hosta można umieścić w szafce, pod stołem lub za wyświetlaczem.
BEZPIECZNE POŁĄCZENIA
Zintegrowany system niwelacji naprężeń i regulacji długości kabla zabezpiecza połączenia. Poprowadź kable z tyłu w przypadku rozwiązań wolnostojących lub przez dolną osłonę, aby utrzymać porządek na stole.
BEZPROBLEMOWE UDOSTĘPNIANIE TREŚCI
Ekran Tap pozwala błyskawicznie wymieniać się treściami podczas wideokonferencji.
WYBIERZ PLATFORMĘ
Certyfikacja obsługi lub zgodności z wiodącymi rozwiązaniami do sal wideokonferencyjnych sprawia, że ekran Tap umożliwia standaryzację infrastruktury informatycznej ekranów dotykowych jednocześnie dając wybór preferowanej platformy.
ZNAJDŹ SWÓJ IDEAŁ
Ekran Tap współpracuje bez problemów z nową generacją pięknych w swej prostocie rozwiązań Logitech dla małych, średnich i dużych sal konferencyjnych.
PROSTE ZARZĄDZANIE
Monitoruj i zarządzaj swoimi urządzeniami do sali konferencyjnej z jednej platformy z Logitech Sync. Ponadto otrzymuj wgląd w to, jak używane są Twoje sale.
NAWET TRZY LATA GWARANCJI
Zagwarantuj optymalne funkcjonowanie swojego sprzętu Logitech do obsługi sal konferencyjnych na okres trzech lat dokonując zakupu Rozszerzonej gwarancji razem z ekranem Tap. Dodasz w ten sposób jeden rok do standardowych dwóch lat ograniczonej gwarancji na sprzęt.
DANE TECHNICZNE
WYMIARY | |
Wysokość | 58 mm |
Szerokość | 244 mm |
Głębokość | 179 mm |
Masa | 1,25 kg |
EKRAN DOTYKOWY | |
Przekątna ekranu | 10,1" ustawiona pod kątem 14° |
Powłoka ekranu | Oleofobowa i przeciwodblaskowa |
Rozdzielczość | 1280 × 800 |
KOMPATYBILNOŚĆ Z SYSTEMAMI OPERACYJNYMI | Windows 10, ChromeOS™ w wersji 80 lub nowszej, Logi Collab OS |
PORTY I INTERFEJSY |
Port USB 2.0, 3.0 lub 3.1 typu A Kabel USB 2.0 / 3.0 / 3.1 typu C do systemu-hosta sali konferencyjnej, USB 2.0 typu A (do podłączania akcesoriów), Wejście HDMI (umożliwiające udostępnianie zawartości wideo 1080p i audio), 4-biegunowe złącze 3,5 mm do zestawu słuchawkowego |
OGÓLNE DANE TECHNICZNE |
Wewnętrzny układ podtrzymywania kabli i eliminacji naprężeń |
ZGODNOŚĆ I CERTYFIKATY |
Logitech Tap jest certyfikowanym lub kompatybilnym ekranem do rozwiązań przeznaczonych do obsługi sal wideokonferencyjnych |
AKCESORIA OPCJONALNE |
Uchwyt stołowy |
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA |
Ekran dotykowy Tap Zestaw Cat5e: - Odbiornik Logitech Tap - Nadajnik-odbiornik klucza sprzętowego - Zasilacz 100–240 V z międzynarodowym zestawem adapterów - Kabel Cat5e o długości 2,97 m - Kabel Cat5e o długości 7,0 m Kabel HDMI 1.4a o długości 2,0 m Śruby mocujące VESA (4) Ściereczka z mikrofibry Dokumentacja |
Cena specjalna
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie. Wszystkie prezentowane treści, znaki firmowe i towarowe oraz nazwy produktów i ich zdjęcia użyte zostały jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością ich producentów lub firmy UniKomp i są prawnie chronione.
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących produktu lub uzyskania ceny specjalnej prosimy o przesłanie kilku podstawowych informacji dotyczących potencjalnego Nabywcy. Czas odpowiedzi lub przydzielenia ceny specjalnej jest zależny od producenta danego urządzenia i może wynosić od 2 do nawet 48 godzin. Nie wysyłamy spamu.