
Reklamacja i gwarancja
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub przestanie prawidłowo działać podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od użytkownika masz prawo skorzystać z prawa gwarancyjnego. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który dołączany jest do zakupionego produktu.
Warunki rozpatrzenia gwarancji:
- do reklamowanego produktu należy dołączyć fakturę wraz z kartą gwarancyjną oraz wypełniony formularz reklamacyjny
- produkt powinien zostać odpowiednio zabezpieczony i odesłany (najlepiej w opakowaniu oryginalnym).
Bezpieczna dostawa
Oferujemy możliwość bezpiecznej dostawy towaru za pośrednictwem firm kurierskich. Dokładamy wszelkich starań, by wysyłany przez nas sprzęt był odpowiednio zabezpieczany przed uszkodzeniami zewnętrznymi mogącymi powstać w trakcie transportu.
Jeżeli towar, który otrzymasz ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez Przewoźnika wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze (uwzględniając jego markę i model).
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne przysługuje Ci prawo, by w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji.
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.