Kategorie
Przekątna
Rozdzielczość optymalna
Rodzaj panelu
Jasność [max]
Kontrast
Możliwość pracy w pionie
Ilość złączy DVI-D
Ilość złączy VGA
Szerokość ramki
Player (Android)
Player (Samsung Tizen)
Player (LG webOS)
Dotykowy
Technologia dotyku
Cena
-
od
do
Dlaczego Wyświetlanie.pl?
Działamy od 1992 roku, mamy więc już ponad 30 lat doświadczenia na polskim rynku.
Kupując u nas masz pewność, że sprzęt pochodzi z oficjalnej dystrybucji
Od 27.12.2011r nieprzerwanie uczestniczymy w programie Rzetelna Firma
0,00 zł
Cena netto: 0,00 zł
2 358,00 zł
Cena netto: 1 917,07 zł
Monitory digital signage, znane też jako reklamowe, to monitory wielkoformatowe, które zostały przystosowane do wyświetlania treści reklamowych. Są idealnym zastępstwem dla dotychczasowej komunikacji na plakatach - przyciągają uwagę, są w świetnej jakości, ale w przeciwieństwie do klasycznych drukowanych plakatów, pozwalają na komunikacji w czasie rzeczywistym i pomagają zaoszczędzić na drukowaniu nowych materiałów, tym samym ograniczając odpady po nieaktualnych już kampaniach.
To, co przede wszystkim definiuje monitory digital signage to możliwość zarządzania treściami przez dedykowany system operacyjny, indywidualny dla każdego producenta. Dzięki temu, osoba zajmująca się udostępnianiem treści ma nad nimi pełną kontrolę z dowolnego miejsca, może je tworzyć, edytować i nimi zarządzać. Oprócz tego, ten typ monitorów musi mieć wysoką jasność i kontrast, aby prezentowane treści były zawsze wyraźne, bez względu na oświetlenie w pomieszczeniu. Dodatkowo, muszą być przystosowane do pracy nawet 24/7.